عکس؛ تفاوت پیراهن مسی در مراسم لاپورتا با مراسم‌های توپ طلا

عکس؛ تفاوت پیراهن مسی در مراسم لاپورتا با مراسم‌های توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و باشگاه بارسا معارفه شد تا کارش را رسما به عنوان مدیر جدید باشگاه آغاز کند. او اکنون ریاستش رسمی شده است و در اصل این مراسم هم برای رسمی شدن ریاست او برگزار شده بود.

به گزارش فوتبالی، اما مطابق معمول، در این مراسم هم دوربین های روی لیونل مسی زوم کرده بودند و توجهات زیادی به سمت فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا جلب شده بود. لاپورتا در این مراسم درباره مسی صحبت کرد و اینکه تلاش خواهد کرد تا او را در بارسا نگه دارد اما نکته‌ای حاشیه‌ای از مسی که در این مراسم مورد توجه قرار گرفته بود، پیراهن او بود. مسی معمولا از این نوع پیراهن ها که راه راه هستند، استفاده نمی‌کند چرا که در مراسم های توپ طلا، زیر کت و شلوار خود پیراهن سفید و ساده می‌پوشد چرا که به نظر به آن شکل، شیک تر جلوه می‌کند. اکنون او برای حضور در مراسم خوان لاپورتا، پیراهنی راه راه زیر کت و شلوار خود پوشیده بود که مورد توجه قرار گرفت.

در هر صورت باید دید که عملکرد خوان لاپورتا در بارسلونا چگونه خواهد بود و آیا او موفق به نگه داشتن لیونل مسی در بارسلونا خواهد شد یا خیر.

1470