بایرن مونیخ 2(6)-(2)1 لاتزیو؛ باواریایی‌ها همچنان مقتدرانه در اروپا می‌تازند

بایرن مونیخ 2(6)-(2)1 لاتزیو؛ باواریایی‌ها همچنان مقتدرانه در اروپا می‌تازند

پایگاه خبری فوتبالی، در آخرین شب دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و لاتزیو از ساعت 23:15 چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانز استادیوم به مصاف هم رفتند. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان هانس دیتر فلیک در دور رفت موفق شدند با حساب 4-1 لاتزیو را در المپیکو رم در هم بکوبند و تقریبا صعود خود را به مرحله بعد حتمی کرده بودند. 

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول، شاهد بازی کسل کننده‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. بعد از آن لاتزیو کمی جلو کشید، اما نتوانست موقعیت زهرداری سمت دروازه نویر خلق کند و در نهایت ماشین گلزنی لهستانی بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند تا بایرن مونیخ پیروز به رختکن برود. 

در نیمه دوم، بایرن حاکم مطلق توپ و میدان بود و اجازه کار خاصی به لاتزیو نمی داد. اریک ماکسیم چوپوموتینگ تنها دو دقیقه بعد از حضورش در زمین روی پاس داوید آلابا در دقیقه 73 اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه 82 مارکو پارولو تک گل لاتزیو را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه 1-2 به سود نماینده کشور آلمان به پایان برسد.

بدین ترتیب، تکلیف تمامی هشت تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شد. بایرن مونیخ، چلسی، پورتو، پاریسن ژرمن، رئال مادرید، دورتموند، لیورپول و منچسترسیتی تیم‌هایی هستند که جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند. 

4416