عکس؛ لاپورتا چه گفت که مسی خنده‌اش گرفت؟

عکس؛ لاپورتا چه گفت که مسی خنده‌اش گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه خوان لاپورتا و رسمی شدن انتخاب او به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزار شد و اکنون خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا کار خود را آغاز خواهد کرد. او در انتخابات اخیر بارسلونا توانست حداکثر آرا را به دست بیاورد و برای دومین بار به عنوان رئیس باشگاه برگزیده شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی خوان لاپورتا، مسئله‌ی لیونل مسی و نگه داشتن او در باشگاه بارسلوناست. لاپورتا در سخنرانی امروز خود حرفی درمورد مسی زد که واکنش فوق ستاره آرژانتینی را در برداشت و مسی لبخند زد و در واقع خنده‌اش گرفت اما صحبت لاپورتا چه بود؟

هنگامی که لاپورتا در خلال سخنرانی خود قصد داشت درباره مسی صحبت کند، گفت:" ما طبیعتا سعی میکنیم که لئو مسی را حفظ کنیم." او پس از گفتن این حرف مکث کوتاهی داشت و سپس با اشاره به لیونل مسی و در حالی که به سمت او نگاه می‌کرد، گفت:"لئو ببخشید نتوانستم جلوی خودم را بگیرم" و این حرف خوان لاپورتا واکنش مسی را در برداشت و باعث خنده‌ی او شد.

در هر صورت باید دید که لیونل مسی چه تصمیمی را خواهد گرفت و در بارسا ماندگار می‌شود یا از جمع آبی و اناری پوشان جدا خواهد شد.

1470