سرمربی هلند: فن‌ د‌ه بیک در منچستریونایتد خوشحال نیست

سرمربی هلند: فن‌ د‌ه بیک در منچستریونایتد خوشحال نیست

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند ادعا می‌کند با توجه به اینکه به دونی فن ده بیک در منچستریونایتد بازی نمی‌رسد، اما این هافبک می‌تواند در این تیم موفق شود.

به گزارش فوتبالی، دونی فن ده بیک در فصل تابستان با مبلغ 40 میلیون پوند از آژاکس راهی الدترافورد شد، اما هیچ وقت نتوانست جایگاه ثابتی در تیم اوله گونار سولشر کسب کند و خبر می‌رسد که او به خاطر کمبود دقایق بازی‌اش در این باشگاه، قصد ترنسفر شدن به تیم دیگری را دارد. 

به نقل از گل، با این حال فرانک دی بوئر به تاک اسپورت گفت: "من با مدیران باشگاه آژاکس حرف زدم و دونی هیچ وقت با آن‌ها راجع به بازگشت حرفی نزده است و همه صحبت‌ها درباره خروج از الدترافورد کذب است. او فقط روی ریکاوری از مصدومیت زانو خود تمرکز دارد و نمی‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند."

او در ادامه گفت: "ایجنت او به من گفت که او به خاطر بازی نکردن مداوم خوشحال نیست. او زیر نظر سولشر فقط دو بار از ابتدا به میدان رفته است و این چیزی نبود که او از ابتدا می خواست. او نگران نیست، البته که می‌خواهد بیشتر بازی کند، اما نگران بازی نکردنش نیست. او باید این فصل را یک بار برای خودش بررسی کند و متوجه شود که آیا می‌تواند در این باشگاه موفق شود یا خیر. اگر ببیند که اوضاع و شرایط به نفع او نیست، پس باید منچستریونایتد را ترک کند."

4416