آرتتا: مشکلم با اوبامیانگ حل شده اما باید برای تصاحب دوباره جایگاهش بجنگد

آرتتا: مشکلم با اوبامیانگ حل شده اما باید برای تصاحب دوباره جایگاهش بجنگد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال به شایعات اخیر در مورد وضعیت پیرامریک اوبامیانگ مهاجم گابنی واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه آرسنال در دیدار دربی شمال لندن مقابل تاتنهام با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. در این بازی حساس، پیر امریک اوبامیانگ به خاطر دلایل انضباطی از حضور در ترکیب اصلی منع شده بود و به نیمکت منتقل شد. آرتتا پس از بازی اعلام کرد که اوبا به دلیل اینکه خود را دیر به تیم معرفی کرده بود، بازی را دست داد. حال او می گوید که هیچ مجازاتی، دامن این بازیکن را نخواهد گرفت. 

به نقل از گل، آرسنال فردا شب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان المپیاکوس خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3-1 به سود توپچی‌ها به پایان رسید. آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "من با اوبامیانگ حرف زدم و همه چیز به خوبی حل شد. حالا او باید در بالاترین سطح بازی کند تا بتواند همانند گذشته از ابتدا فیکس بازی کند. هیچ استثنائی در این باشگاه وجود ندارد. می‌خواهیم یک تیم کاملا رقابتی درست کنیم تا بتوانیم برای پیروزی در بازی‌ها تلاش کنیم."

گفتنی است که رسانه‌های انگلیسی خبر از گیر کردن اوبامیانگ در ترافیک لندن دادند و همین موضوع سبب شد تا او دربی شمال لندن را از نیمکت دنبال کند.

4416