نوازی: امیدوارم با نتیجه خوبی سال را تمام کنیم/ از بلاتکلیفی درآمدیم

نوازی: امیدوارم با نتیجه خوبی سال را تمام کنیم/ از بلاتکلیفی درآمدیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: از تمام کسانی که در این شرایط سخت از تیم ما حمایت کردند و باعث شدند پدیده از بلاتکلیفی درآید، تشکر می‌کنم.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پیشاپیش سال جدید را به همه تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی برای هموطنان دارم. آبادان هواداران پرشوری دارد، صنعت نفت هم تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و همیشه بازیکنان خوبی را به فوتبال ما معرفی کرده است. 
وی ادامه داد: بازی سختی است، امیدوارم  با عملکرد خوب و ذهنیت باز بتوانیم آن چیزهایی که سرمربی تیم تاکید کرده و کار کردیم را در بازی مقابل صنعت نفت انجام دهیم و با دست پر به مشهد برگردیم. جا دارد از مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی، هیئت فوتبال، شهرداری و استانداری تشکر کنم که در این شرایط سخت تیم را حمایت کردند و تیم از بلاتکلیفی  درآمد. روز گذشته با روحیه خوبی به آبادان آمدیم و امیدوارم فردا با نتیجه خوبی سال را تمام کنیم و شروع خوبی برای سال جدید داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: تنها محروم ما امیرحسین کریمی است و مصدومان ما هم علی نعمتی و امید منصوری هستند که همراه ما نیستند.

6641