گاف لیورپول: ساخت کمپ 60 میلیونی در جایی که باد اجازه تمرین نمی‌دهد!

گاف لیورپول: ساخت کمپ 60 میلیونی در جایی که باد اجازه تمرین نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی - فقط چهار ماه از زمانی که لیورپول تصمیم گرفت محل زمین تمرین خود را عوض کند، می گذرد. پس از هفتاد سال تمرین کردن در ملوود که محل تمرین تیم بزرگسالان بود، باشگاه لیورپول تصمیم گرفت که تیم بزرگسالان را به منطقه کرکبی ببرد، جایی که برای ساخت کمپ تمرینی در آن 60 میلیون یورو هزینه شده بود.

به گزارش فوتبالی، مرکز ورزشی AXA  نام کمپی است که بر اساس مسائل تبلیغاتی این گونه ناامیدی می شود و از ماه نوامبر افتتاح شده اما در حال حاضر به نظر می رسد که با وجود هزینه ای سنگین مکان مناسبی برای بازیکنان تیم بزرگسالان لیورپول نبوده است.

سان گزارش داده است که بازیکنان لیورپول از وزش باد شدید در این منطقه گلایه دارند که البته نکته این جاست که این مسئله کاملا قابل پیش بینی بود. این مرکز ورزشی در منطقه ای ساخته شده است که به نام هاربور "بادی" شناخته می شود و شرایط تمرین در آن در زمستان با توجه به وزش باد شدید اصلا مناسب نیست. زمین تمرین AXA سه کمپ فوتبال کامل ، دو سالن بدنسازی، یک استخر، اتاق های سرمادرمانی و حتی زمین والیبال ساحلی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد اما باد شدید باعث شده تا بازیکنان به هیچ وجه علاقه ای به کار کردن در این زمین تمرین نداشته باشند.

4125