انتقاد شدید از رونالدو: شرم آور است، کریستیانو یوونتوس را مدیریت می‌کند

انتقاد شدید از رونالدو: شرم آور است، کریستیانو یوونتوس را مدیریت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - پاسکواله برونو بازیکن اسبق فوتبال ایتالیا به انتقاد از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس پرداخت و مدعی شد که رونالدو در رختکن تیم تورینی حکمرانی می کند. برونو گفت:" یوونتوس تیم شرم آوری است که توسط کریستیانو رونالدو مدیریت می شود."

به گزارش فوتبالی، برونو در ادامه انتقادهایش از تیم تورینی گفت:" تیم شرم آوری را دارند. بونوچی و کیه لینی مثل دو پدیده می درخشند و 9 جام در چهارمین لیگ بزرگ دنیا برده اند. آنها بارسلونای تمام شده را شکست دادند و روز بعدش روزنامه ها نوشتند که یک تیم فوق العاده بوده اند اما این درست نیست. مدیریت تیم از همه لحاظ گند زده است. آلگری را اخراج کردند تا ساری را بخرند اما او را هم بعد از یک سال اخراج کردند را که رونالدو و هم تیمی هایش می خواهند مدیر این نمایش باشند. برخی این حس را دارند که بازیکنان می توانند نظر بدهند اما این خوشایند نیست. بازیکنان نباید تصمیم بگیرند."

البته این اولین باری نیست که پاسکواله برونو به رونالدو حمله می کند. وی چند وقت پیش هم گفته بود:" رونالدو نادان است. دو سال است که در ایتالیا است و زبان ما را یاد نگرفته و برای صحبت کردن از زبان اسپانیایی استفاده می کند. به هم تیمی هایش و ایتالیایی ها احترام نمی گذارد."

4125