خشم آگوئرو از بازیکنان منچسترسیتی: به من پاس نمی‌دهند

خشم آگوئرو از بازیکنان منچسترسیتی: به من پاس نمی‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی بدون مشکل به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسید. انها در هر دو بازی رفت و برگشت به سادگی در مقابل بروسیا مونشن گلادباخ پیروز شدند اما به نظر می رسد که آگوئرو با حس خوبی بازی برگشت را ترک نکرده است.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در دقیقه 75 بازی سیتی و گلادباخ وارد زمین شد که در زمان بازگشت به رختکن خیلی ناراحت به نظر می رسید. آگوئرو که به ندرت صاحب توپ شده بود با خشم زیر لب می گفت:" به من پاس نمی دهند." که دوربین های تلویزیونی ناراحتی و دلخوری او را شکار کردند.

آگوئرو به علت مصدومیت ها و دوران نقاهت یک سال است که ثبات کافی را نداشته است و مدتی هم به کرونا مبتلا شد اما در حال حاضر در خدمت تیم گواردیولا است. اما او در تیم گواردیولا به شدت کمرنگ شده چرا که مربیا سپانیایی ترجیح می دهد که با تک مهاجم در این فصل بازی کند. آگوئرو از ماه اکتبر تا کنون فقط در دو بازی فیکس بوده  و مجموعا امسال چهارده بازی داشته و سه گل زده است و از سه ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد شد که از بارسلونا به عنوان محتمل ترین مقصد وی اسم برده می شود. در حقیقت خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در نظر دارد که با جذب آگوئرو که دوست صمیمی مسی است، لئو را وادار به ماندن در بارسا کند.

4125