سبقت بارسلونا از رئال مادرید در مسیر جذب «پسر با استعداد»

سبقت بارسلونا از رئال مادرید در مسیر جذب «پسر با استعداد»

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا با جذب بهترین استعدادهای ممکن ترکیبش را تقویت کند و حالا آنها در نظر دارند که یکی از بازیکنان مورد نظر رئال مادرید را به خدمت بگیرند. در حقیقت نمایندگان بارسلونا با آرژانتین سفر کرده اند تا با باشگاه راسینگ آولاندا در مورد گونزالو سوسا صحبت کنند، بازیکنی که لقب "پسر با استعداد" را دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید مدتهاست که شرایط بازیکن راسینگ آرژانتین را دنبال می کند. سانتیاگو سولاری مربی آرژانتینی اسبق رئال به باشگاه توصیه کرده بود که او را به خدمت بگیرند.این بازیکن 16 ساله جمعه گذشته در بازی دوستانه راسینگ و نیو شیکاگو حضور پیدا کرد تا نشان بدهد که از مصدومیت دو هفته ای خود ریکاوری کرده است. 

از سویی گفته می شود که استعدادیاب های میلان نیز با نزدیکان سوسا در تماس هستند و با دقت شرایط این بازیکن را دنبال میک نند. استعدادیابان تیم روسونری یک هفته است که در آرژانتین حضور دارند و عملکرد وی در بازیها و تمرینات را زیر نظر گرفته اند. پی اس جی ، منچسترسیتی و بایرن مونیخ دیگر تیم هایی هستند که شرایط این مهاجم آرژانتینی یا همان "پسر با استعداد" را با دقت زیر نظر گرفته اند.

4125