په په تمام شدنی نیست؛ تمدید قرارداد با پورتو تا 42 سالگی

په په تمام شدنی نیست؛ تمدید قرارداد با پورتو تا 42 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - په په همچنان یکی از آماده ترین مدافعان فوتبال اروپا است. بازیکن اسبق رئال مادرید در سن 38 سالگی همچنان در پورتو در لیگ پرتغال و چمپیونزلیگ می درخشد. او نقشی کلیدی در حذف یوونتوس و متوقف کردن مهاجمان تیم ایتالیایی ایفا کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد په په با پورتو در پایان فصل به اتمام می رسید اما قراردادش را برای دو فصل تمدید کرد. حالا مدیر تیم پرتغالی می گوید که په په تا 42 سالگی به بازی کردن ادامه خواهد داد. مدیر تیم پرتغالی گفت:" طبیعی این است که بازیکنان در ابتدا به پایان قراردادشان برسند و بعد از آن با بررسی گزینه ها قراردادشان تمدید شود اما برخی بازیکنان نیازی به این ندارند. در شروع فصل چهار بازیکن مهم داشتیم که قراردادشان رو به پایان بود: په په، اولیویرا، اوتاویو و مارگا. تصمیم گرفتیم که قرارداد هر چهار بازیکن تمدید شود و با نظر من په په باید اولین نفر می بود. او اهمیت زیادی برای پورتو دارد، کل دنیا او را می شناسند و من بهتر از هر کسی او را می شناسم و می دانم که چه توانایی هایی دارد و به جای انتخاب بازگشت به پورتو می توانست به  یک تیم خارجی برود و سه برابر بیشتر حقوق بگیرد. به خاطر عشقش به پورتو آمد. وقتی که همه می گفتند یک ساله تمدید می کنیم، دو ساله تمدید کردیم. در بازیهای اخیر نشان داد که شاید دو سال دیگر بخواهیم قراردادش را تمدید کنیم. په په در بازی اخیر مقابل پاچوس بیش از ده کیلومتر دوید که برای یک مدافع میانی فوق‌العاده است."

په په تا سال 2023 با پورتو قرارداد دارد و حالا مدیر تیم پرتغالی احتمال تمدید قراردادش تا 2025 را رد نمی کند و هیچ بعید نیست که این بازیکن تا 42 سالگی در بالاترین سطح فوتبال حضور داشته باشد.

4125