ژاوی بر سر دوراهی تمدید با السد یا بازگشت به بارسلونا

ژاوی بر سر دوراهی تمدید با السد یا بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روز بعد از قهرمانی السد در لیگ قطر با پیروزی مقابل ام صلال، مدیران السد با ژاوی هرناندز تماس گرفتند تا پیشنهاد تمدید قرارداد را بدهند. ژاوی که به شکلی مقتدرانه و در فاصله چهار هفته به پایان قهرمانی در لیگ را قطعی کرد تا تابستان با السد قرارداد دارد و باشگاه قطری در نظر دارد که قراردادش را تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، پیشنهاد السد به ژاوی تمدید قرارداد برای دو سال بیشتر تا ژوئن 2023 است که دستمزد خودش و دستیارانش افزایش پیدا می کند و همچنان این بند در قراردادش وجود خواهد داشت که در صورت پیشنهاد بارسلونا بتواند بدون پرداخت غرامت راهی نیوکمپ شود.

ژاوی از اعتماد مدیران السد به خودش تشکر کرده اما از آنها زمان خواسته تا این پیشنهاد را بررسی کند و به آن جواب بدهد. آس گزارش داده است که  ستاره سابق بارسلونا از زندگی راضی است و می خواهد یک سال دیگر در قطر بماند تا در فصل آینده بتواند فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود، جامی که السد یازده سال است که برایش تلاش می کند. در حقیقت به نظر می رسد که نظر ژاوی این است که قراردادش به جای دو فصل برای یک فصل تمدید شود و البته ژاوی از بارسا غافل نمی شود چرا که بزرگترین آرزویش هدایت این تیم است. 

ژاوی در حال حاضر اتفاقات بارسلونا را با دقت رصد می کند. اگر کومان فصل آینده هم در بارسا بماند، ژاوی قراردادش را با تیم قطری تمدید خواهد کرد. او تا کنون در السد ده جام برده است که چهار تا به عنوان بازیکن و شش تا به عنوان مربی بوده است.

4125