گاسپرینی: به رئال مادرید گل‌ هدیه دادیم/ کاش بهتر عمل می‌کردیم

گاسپرینی: به رئال مادرید گل‌ هدیه دادیم/ کاش بهتر عمل می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال آتالانتا پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت که تیمش می‌توانست مقابل رئال مادرید بهتر کار کند.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید تن به شکست 3 بر یک دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر یک شکست را پذیرا و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: متأسفانه گل اول و پنالتی که در این دیدار به سود رئال اعلام شد و البته گلی که در بازی رفت دریافت کردیم، کار ما برای صعود از این مرحله را سخت کرد. وقتی هم به حریف چنین گل‌هایی هدیه می‌دهید، کار حتی دشوارتر هم می‌شود.

وی افزود: جای تأسف دارد که از لیگ قهرمانان حذف شدیم، چون احساس می‌کردیم که می‌توانستیم بهتر کار کرده و بازی‌مان را به رئال تحمیل کنیم. اوضاع اما آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و مقصر این موضوع تا حدودی خود ما هستیم. همین باعث شد تا کار برای‌مان سخت‌تر شود. چنین تجربیاتی همیشه برای بازیکنان، مربی و باشگاه شگفت‌انگیر است چون ما مقابل بهترین تیم در عرصه بین‌المللی قرار گرفتیم.

سرمربی آتالانتا در پایان خاطرنشان کرد: با این حال باید راضی باشیم چون در مرحله گروهی تیمی همچون آژاکس را حذف کردیم و به همراه لیورپول به مرحله حذفی صعود کردیم. امیدوار بودیم که در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید بهتر عمل می‌کردیم. حالا باید تا بازی فینال جام حذفی ایتالیا که در ماه مِی برگزار خواهد شد، روی بازی‌های سری A تمرکز و تلاش کنیم سهمیه حضور در بازی‌های اروپایی فصل آینده را بگیریم.

1101