عکس؛ ترفند جالب آتالانتا برای کاشته که کورتوا را گول زد!

عکس؛ ترفند جالب آتالانتا برای کاشته که کورتوا را گول زد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه‌ی سه بر یک آتالانتا را شکست داده و راهی دور بعدی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود و باید دید که در مرحله‌ی بعدی چه قرعه‌ای نصیب رئال مادرید خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اما تک گل آتالانتا در دقیقه 83 و روی یک ضربه‌ی کاشته به ثمر رسید. این گل را لوئیس موریل به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند و یکی از زیبا ترین گل های مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را زد. بازیکنان آتالانتا برای استفاده از این ضربه‌ی ایستگاهی ترفندی جالب و متفاوت داشتند. آن‌ها یک دیوار سه نفره مقابل توپ چیدند و در واقع دید بازیکنان رئال مادرید که در دیوار دفاعی ایستاده بودند و همچنین تیبو کورتوا را کاملا نسبت به توپ بستند و محدود کردند.

پس از آن و هنگام زدن ضربه، بازیکنان آتالانتا کاملا از هم باز شدند و به سمت محوطه‌ی جریمه‌ی رئال مادرید دویدند تا لوئیس موریل به سمت توپ بیاید و ضربه بزند. در این هنگام دو بازیکن پشت توپ ایستاده بودند که باز هم همین نکته برای تیبو کورتوا و دیوار دفاعی قدری گیج کننده بود.

نکته‌ی دیگر اینکه یکی از بازیکنان رئال مادرید، زیر دیوار دفاعی خوابیده بود تا خطر احتمالی زدن ضربه توسط بازیکن آتالانتا از زیر دیوار دفاعی را دفع کند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

1470