واکنش بامزه راموس به فرصت‌سوزی وینیسیوس؛ خودش را زمین زد!

واکنش بامزه راموس به فرصت‌سوزی وینیسیوس؛ خودش را زمین زد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک آتالانتا را شکست داده و راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یعنی مرحله‌ی یک چهارم نهایی شود. در بازی رئال مادرید و آتالانتا، وینیسیوس جونیور دو فرصت سوزی بسیار عجیب و غریب داشت به طوری که شاید کمتر کسی این موقعیت ها را از دست می‌داد.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و خود را پس از بازی مقابل الچه به این بازی هم رسانده بود، روی فرصت‌سوزی عجیب و غریب وینیسیوس جونیور که تک به تک را خراب کرد، واکنش بامزه‌ای داشت. راموس در ابتدا صورت خود را از افسوس گرفت و خود را به زمین زد و یه غلت خورد و پس از آه و افسوس به خاطر فرصت از دست رفته، از روی زمین بلند شد.

وینیسیوس جونیور بازیکنی است که پا به توپ خوبی داشته و سرعت بالایی دارد اما تمام کنندگی او بسیار ضعیف است، مسئله‌ای که باعث می‌شود تا این بازیکن فرصت سوزی های بسیار عجیب و غریبی داشته باشد و توپ های ساده‌ای را از دست بدهد و همین قضیه انتقادات زیادی را از او برانگیخته است.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای وینیسیوس به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا او می‌تواند فکری به حال تمام کنندگی خود بکند یا خیر.

1470