مومنی در گفت و گو با فوتبالی: بازیکن نباید خود مختار شود/ هیچ‌ کس‌ حرف ریکانی را یادش نمی رود

مومنی در گفت و گو با فوتبالی: بازیکن نباید خود مختار شود/ هیچ‌ کس‌ حرف ریکانی را یادش نمی رود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق استقلال در مورد آخرین شرایط این تیم قبل از بازی با  ماشین سازی گفت و گویی کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد مومنی در مورد موضعش نسبت به موضوع محمد دانشگر به خبرنگار ما گفت: در این شکی نیست که حق با سرمربی است زیرا نظم و انضباط فوتبالی را سرمربی برقرار می‌کند و همه کاره تیم است و حالا  ممکن است یک بازیکن حلال مشکلات باشد اما نباید خودمختار شود. به  هر حال موضوع  دانشگر را خیلی دقیق نمی‌دانم ولی هوادار هم نباید  فشار روحی به بازیکن بیاورد تا او هم این حرکات را انجام دهد. آقای دانشگر استقلالی است و روی تیمش غیرت دارد  ولی باید به مربی حق بدهد. فردا  روزی خودش هم  مربی خواهد شد و یک سری مسائل را درک می‌کند و اگر مقصر است باید شهامت عذرخواهی از سرمربی را داشته باشد و اگر این کار را بکند بزرگی اش  را ثابت کرده است.

او  در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات ادامه داد:  قطعاً همه به دنبال این هستند  که با این تغییرات جواب بگیرند و این که چه روشی انجام دهند و چه برنامه ای داشته باشند مهم است. برای مثال  آرمان رمضانی گذشته خوبی در سایپا داشته ولی گذشته خوبی در پرسپولیس نداشته و باید دید  چه جوری می‌خواهند از او  استفاده کنند. به هر حال شاید به این قضیه فکر کردند که  دیاباته  برود و این بازیکن  می‌تواند آلترناتیو شیخ باشد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد به نفع استقلال باشد.

 بازیکن سابق استقلال در مورد شایعه حضور طالب ریکانی در این تیم گفت:  طالب دو هفته پیش گفت که در آبادان می ماند  و این نشان می‌دهد که عرق لازم را به استقلال ندارد و الان طبق شرایطش ممکن است استقلال را انتخاب کند. در حالی که  برای کسانی که به  استقلال می آیند  عشق و علاقه به پیراهن این تیم باید مهم‌ باشد. ریکانی پتانسیل خیلی خوبی دارد ولی هیچ کس یادش  نمی رود که او خواستار حضور در صنعت نفت آبادان شده بود.

 وی در پایان در مورد دیدار استقلال و ماشین سازی افزود: بازی با ماشین سازی را استقلال قطعا می برد. درست است که کادر فنی حریف تغییر کرده ولی این رفت و برگشت ها به تیم آسیب می‌زند. استقلال از نظر  تاکتیکی به این تیم  برتری دارد و شرایطش خوب است و اگر از آن طرف سپاهان و پرسپولیس نیز ببازند اختلاف استقلال با صدر جدول به دو امتیاز می‌رسد و شرایطش  خیلی خوب میشود.

۱۱۲۲