اعلام ترکیب رئال مادرید و آتالانتا؛ چه کسی زوج بنزما شد؟

اعلام ترکیب رئال مادرید و آتالانتا؛ چه کسی زوج بنزما شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بازی حساسی را مقابل آتالانتا برگزار خواهد کرد و این بازی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند. مادریدی ها در دور رفت با نتیجه‌ی یک بر صفر و به زحمت موفق شدند آتالانتا را شکست دهند و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که زیدان باز هم ترکیب خود را بر اساس سه مدافع وسط چیده است و از راموس و واران و ناچو فرناندز همزمان استفاده کرده است. از سویی وینیسیوس جونیور را زوج کریم بنزما قرار داده است. دو بازیکنی که در ماه های گذشته حواشی و اختلافات عجیب و غریبی میان آن ها رخ داده اما اکنون به نظر می‌رسد که این دو دیگر با هم ارتباط خوبی دارند و مشکلات میان آن ها به پایان رسیده است.

در هر صورت باید دید که رئال مادرید در این بازی چه نتیجه‌ای به دست می‌آورد و صعودش به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها به آسانی رقم می‌خورد یا باز هم به درد سر خواهد افتاد.

ترکیب رئال مادرید بدین صورت خواهد بود: کورتوا، ناچو، واران، راموس، مندی، لوکاس وازکز، والورده، کروس، مودریچ، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما.

ترکیب آتالانتا هم بدین شرح است: اسپورتیلو، تولوی، رومرو، جیمسیتی، دی رون، پتسینا، گوسنز، پاشالیچ، مالینوفسکی، مایهیل، موریل.

1470