آنری: آرسنال می‌تواند هر تیمی را در لیگ برتر شکست دهد

آنری: آرسنال می‌تواند هر تیمی را در لیگ برتر شکست دهد

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری اسطوره توپچی‌ها به تمجید از عملکرد آن‌ها در دیدارهای اخیر پرداخت.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه آرسنال موفق شد در دیدار حساس دربی شمال لندن مقابل تاتنهام با گل‌های لاکازت و اودگارد در برابر تک گل لاملا به پیروزی 2-1 برسد. این برد توپچی‌ها را به فاصله 10 امتیازی تا جایگاه کسب سهمیه نزدیک کرد و آن‌ها در صورت پیروزی در بازی برابر وست‌هم می‌توانند حتی این فاصله را به 7 امتیاز نیز برسانند. 

به نقل از سایت گل، تیری آنری مهاجم اسطوره‌ای آرسنال معتقد است که میکل آرتتا این باشگاه را در مسیر درستی هدایت می‌کند و آن‌ها نیاز به پیدا کردن ثبات دارند. او که در شبکه اسکای اسپورت حاضر شده بود، گفت: "فکر می‌کنم که میکل با قهرمانی در اف ای کاپ فصل گذشته، برای خودش مقداری زمان خرید. زیرا شما باید یک چیزی به هواداران و سران باشگاه نشان دهید تا به شما اعتما کنند. تنها چیزی که آرسنال در حال حاضر ندارد، ثبات است. بعضی اوقات که بازی‌های آرسنال را در نیمه اول مشاهده می‌کنم، به این فکر می‌کنم که آن‌ها به خودشان و پیروزی در بازی ایمان ندارند. سپس در شرایطی قرار می‌گیرند که باید کامبک بزنند و شما به این فکر می‌افتید که چرا از اول به این شکل بازی نکردند. در بازی یک شنبه می‌توانستید ببینید که آن‌ها عطش پیروزی دارند. به هر حال من پیشرفت را در تیم آرتتا مشاهده می‌کنم."

او در ادامه نیز افزود: "فکر می‌کنم که میکل ترکیب خوبی در اختیار دارد. از سیستم بازی میکل خوشم می‌آید. اگر به نحوه حرکت 3 بازیکن تهاجمی این تیم نگاه کنید، می‌بینید که آرسنال در مواقعی که توپ را در اختیار دارد با سیستم 2-3-5 بازی می‌کند."

4416