گواردیولا: منچسترسیتی امسال بدترین تیم است/ قرار نیست چهارگانه اتفاق بیفتد

گواردیولا: منچسترسیتی امسال بدترین تیم است/ قرار نیست چهارگانه اتفاق بیفتد

پایگاه خبری فوتبالی – برخی بازیکنان منچستر سیتی در رویای کسب ۴ جام (لیگ، حذفی، اتحادیه و لیگ قهرمانان) هستند اما گواردیولا اعلام کرده تا به حال چنین اتفاقی در انگلیس نیفتاده و احتمالا هم رخ نمی‌دهد. پپ درباره تیم امسال هم گفته بدترین تیم منچستر سیتی است زیرا هنوز چیزی نبرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: در حال حاضر تیم ما بدتر از تیم فصول گذشته است زیرا آن تیم‌ها چیزهای زیادی برده‌اند اما امسال تیم ما هیچ‌چیز برنده نشده است. منتظر نتایج هستیم و جام‌هایی که می‌توان بالای سر برد. این دلیلی است که نشان می‌دهد تیم قبلی منچستر سیتی چیزی برده و تیم جدید باید این را اثبات کند.

برناردو سیلوا و زینچنکو، ۲ بازیکن تیم سیتی صحبت از کسب ۴ گانه توسط منچستر سیتی کرده بودند که این مسئله باعث واکنش پپ شده است. گواردیولا در این رابطه گفته: من از زینچنکو سن بیشتری دارم. از او تجربه‌ام بیشتر است و با او موافق نیستم. کسب ۴ جام در انگلیس سابقه نداشته و فکر می‌کنم قرار نیست اتفاق بیفتد. ما تنها به دور بعد جام حذفی فکر می‌کنیم. امیدوارم بازیکنان به سلامت از اردوهای ملی برگردند زیرا ما برای چیزهایی مهم بازی می‌کنیم.

1101