«هالند اسپانیایی» به تیم بوندسلیگایی ملحق شد

«هالند اسپانیایی» به تیم بوندسلیگایی ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - جوان های اسپانیایی در سالهای اخیر راهی باشگاه های مختلفی از فوتبال اروپا شده اند. آخرین نمونه ناچو فری مهاجم 16 ساله از آلزیرا است که در فصل آینده در باشگاه آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا توپ خواهد زد. این بازیکن که اهل منطقه والنسیا است، آینده درخشانی دارد. او 192 سانتی متر قد دارد و با توجه به سرعت و هیکلش با ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند مقایسه می شود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در آلزیرا نمایش درخشانی داشته است و به همین خاطر آینتراخت به سراغ وی آمد و زودتر از بقیه رقبای اروپایی این مهاجم آینده دار را به ترکیب خود اضافه کرد. 

آلمان در سالهای اخیر به مکان مهمی برای جوان های فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. از کارواخال که قرضی از رئال مادرید به لورکوزن رفت تا چهره های دیگری نظیر اشرف، لوکاس تورو، عمر ماسکاری، دنی اولمو، آنخلینیو، ماتئو موری،جوزپ مارتینز و ... که تجربه حضور در بوندسلیگا را دارند. آخرین نمونه ناچو فری است که کارش را در تیم زیر 19 سال اینتراخت آغاز خواهد کرد.  آینتراخت در سالهای اخیر به مکن خوبی برای پرورش جوان ها تبدیل شده است. آنها در سالهای اخیر باعث پیشرفت بازیکنانی نظیر یوویچ، آنته ربیچ و آندره سیلوا شدند. هوتر سرمربی این تیم شیفته جوان هاست و سبک کاریش هم این را ثابت می کند.

4125