تبریک ویدال به مسی: یک بغل فرازمینی تقدیم به تو!

تبریک ویدال به مسی: یک بغل فرازمینی تقدیم به تو!

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال هافبک اینتر و هم تیمی سابق مسی در بارسلونا به بازیکن آرژانتینی به خاطر برابری این بازیکن با رکورد بیشترین بازی در تاریخ تیم کاتالان با 767 بازی تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، مسی با حضور مقابل هوئسکا در نیوکمپ به رکورد 767 بازی در بارسا رسید و با رکورد تاریخ باشگاه که متعلق به ژاوی هرناندز بود، برابری کرد. ویدال در تابستان گذشته از بارسلونا راهی اینتر شد اما در پیامی توییتری برای هم تیمی قدیمی خود نوشت:" یک رکورد دیگر|، برادر من. لئو مسی، تو استاد فوتبال هستی، تو بهترینی، یک فرازمینی، بی همتا و یک جادوگر. بدون تردید تو همچنان رکوردهای بیشتری را خواهی شکست. تو بی همتایی، یک بغل فرازمینی تقدیم به تو."

مسی در حالی به رکورد ژاوی رسید که هنوز بحث تمدید قراردادش با بارسلونا مشخص نیست. لئو فقط سه ماه دیگر با بارسا قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود. او به صورت جدی با پیشنهاد پاریسن ژرمن مواجه است هر چند که خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا به هواداران وعده داده است که قرارداد مسی را تمدید و لئو را در این تیم حفظ می کند. ویدال یکی از حلقه نزدیکان مسی بود که در تابستان گذشته از بارسا جدا شد تا به لیگ ایتالیا برگردد.

4125