محرومیت دو جلسه ای مهاجم میلان به خاطر توهین به داور

محرومیت دو جلسه ای مهاجم میلان به خاطر توهین به داور

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا، آنته ربیچ مهاجم میلان را دو جلسه محروم و جیانلوئیجی دوناروما را ده هزار یورو جریمه کرد.

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت که آنته ربیچ را به علت توهین فابریزیو پاسکوا داور بازی در شکست تیمش مقابل ناپولی با نتیجه یک بر صفر با دو جلسه محرومیت تنبیه کند. از سویی جیانوئلیجی دوناروما نیز به علت رفتار تهدیدآمیز و توهین آمیز خطاب به تیم رقیب با ده هزار یورو جریمه مواجه شد. خوان کوادرادو از یوونتوس و جیووانی دی لورنزو از ناپولی نیز باید محرومیت یک جلسه ای خود را سپری کنند و بنونتو نیز شیاتارلا و کمیل گیلک را در بازی بعدی خود مقابل یوونتوس در اختیار نخواهد داشت. گاستون رامیرز از سمپدوریا نیز در بازی بعدی حضور نخواهد داشت در حالی که رم باید بدون برونو پرز سر کند. ایوان یوریچ نیز به خاطر انتقاد از تصمیم های داور در بازی ساسولو و هلاس ورونا با ده هزار یورو جریمه مواجه شد و در کنارش در بازی مقابل آتالانتا به علت محرومیت حضور نخواهد داشت. 

میلان با ناکامی های اخیرش شانس قهرمانی در لیگ ایتالیا پس از چندین سال را از دست داد و هوادارانش را تا حد زیادی نسبت به فتح سری آ ناامید کرد.

4125