پیش‌بازی رئال مادرید - آتالانتا؛ صعود آسان یا شگفتی؟

پیش‌بازی رئال مادرید - آتالانتا؛ صعود آسان یا شگفتی؟

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو رئال مادرید میزبان آتالانتا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تا قبل از اخراج فرویلر در دیدار رفت همه چیز متفاوت بود. آتالانا بازی معقولی انجام می‌داد تا از شانس‌های کمش مقابل رئال مادرید بهره ببرد و رئال مادرید هم اندکی درگیر بحران بود. پس از اخراج اما در نیمه دوم رئال مادرید بازی را در دست گرفت و با گلی که زد انگار کار را برای آتالانتا تمام کرد. نتایج چند سال اخیر لیگ قهرمانان نشان داده اصلا نباید احتمال کامبک‌ها را دست کم گرفت و حالا هم با توجه به قدرت هجومی آتالانتا می توان شانسی بسیار کم برای آن‌ها متصور بود.

رئال مادرید باز هم ذهنیت برنده خود را به دست آورده و دیگر به آسانی امتیاز از دست نمی‌دهد اما مصدومیت‌ها و ناآمادگی برخی بازیکنان واقعا نفس این تیم را گرفته. هازارد فقط در رئال مصدوم شده و دست زیدان با توجه به عدم خرید، خالی است. آن‌ها اما همچنان از آتالانتا چند پله جلو هستند هرچند که در چند فصل گذشته در لیگ قهرمانان در همین مراحل حذف شده‌اند و حتی مقابل آژاکس در سانتیاوگ برنابئو کامبک خوردند.

مهم ترین نکته‌ای که هنوز آتالانتا را زنده نگه می‌دارد شجاعت آن‌هاست. آن‌ها فصل گذشته از این مرحله عبور کردند و تا دقایق پایانی مقابل پاریسی‌ها برنده بودند اما حالا همین ابتدا باید ماموریتی سخت پشت سر بگذارند. بازیکنان این تیم آمادگی خوبی دارند و در سری آ هم به رده چهارم رسیده‌اند اما مصاف رو در رو مقابل رئال مادرید یک دیدار مهم برای آن‌هاست. شاید مهم‌ترین در تاریخ.

هرچه از دیدار بیشتر پیش برود و تیمی گلزنی نکند استرس وارد اردوی رئال می‌شود اما اگر در همان نیمه اول رئالی‌ها گل بزنند کار تمام شده است.

***

رئال مادرید در ۸ دیدار آخر شکست نخورده. آتالانتا اما در ۵ دیدار آخر خود ۲ شکست داشته است. رئالی‌ها در ۶ بازی آخر خانگی خود شکست نخورده‌اند. این یعنی آتالانتا کار سختی دارد.

آتالانتا در ۴ دیدار آخر ۱۰ گل زده. بیشتر از دو گل در هر بازی. آن‌ها در دیدار امشب یک برد با بیشتر از ۲ گل زده دارند.

***
ترکیب احتمالی رئال مادرید از نگاه آ اس: کورتوا – راموس – واران – مندی – ناچو – مودریچ – کروس – والورده – وازکز – بنزما - وینیسیوس

ترکیب احتمالی آتالانتا از نگاه آ اس: اسپورتیلو – تولوی – جیمسیتی – رومرو – دی‌رون – گوسنس – میله – پسینا – پاسالیچ – زاپاتا - موریل

1101