رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید مدافع لایپزیش

رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید مدافع لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - ابراهیما کوناته مدافع میانی لایپزیش مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است. مدافع 21 ساله فرانسوی یکی از آینده دارترین مدافعان میانی اروپا است که نگاه باشگاه های بزرگ اسپانیا را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، کوناته با 194 سانتی متر قد، قامت بلندی دارد و رئال مادرید بیش از یک سال است که بازیهایش را دنبال می کند. این بازیکن اخیرا مصدومیت شدیدی داشته و به همین خاطر رئال در مورد خریدنش دست نگه داشته است. از سویی بارسا هم برای رفع مشکلات خود در خط دفاعی به این بازیکن چشم دوخته است.

رئال مادرید و بارسلونا به خرید دایو اوپامکانو علاقمند بودند اما مدافع فرانسوی راهی بایرن مونیخ شد. قیمت کوناته بین 25 تا 30 میلیون یورو تخمین زده می شود که زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید علاقه زیادی به این بازیکن دارد و از حامیان جذب است.

مصدومیت ها نقطه ضعف اصلی کوناته در دو فصل اخیر بوده اند اما در ماه های اخیر شرایط باثبات تری داشته است و توان فنی بالایی دارد. رئال البته گزینه های دیگری نظیر پائو تور، آلابا و کنده را نیز در خط دفاعی دنبال می کند. شایعات در مورد جدایی واران و راموس باعث شده تا خرید در خط دفاعی برای رئال مادرید اهمیت زیادی داشته باشد.

4125