مدیر سابق اینتر: مورینیو هنوز در قلب من جا دارد

مدیر سابق اینتر: مورینیو هنوز در قلب من جا دارد

پایگاه خبری فوتبالی – موراتی، رئيس سابق باشگاه اینتر اعلام کرده مورینیو را هنوز دوست دارد و دوران خوبی کنار او داشته است.

به گزارش فوتبالی، ماسیمو موراتی در یک گفت و گوی رادیویی گفته: اینتر فاصله خوبی ایجاد کرده. من خرافاتی هستم و بنابراین چیزی نمی‌گویم اما فکر می‌کنم اینتر بتواند این فاصله را مدیریت کند. یوونتوس یک دیدار عقب افتاده دارد اما باید مقابل ناپولی بنده شود.

موراتی درباره دوران حضورش در اینتر گفته: مورینیو مربی است که هنوز هم در قلب من جا دارد. او مربی است که بیشترین برد را داشت. با روبرتو مانچینی بردهای متوالی‌مان را آغاز کردیم اما هیچ‌گاه سیمونی را فراموش نخواهم کرد. می‌خواستم با همشیک قرارداد امضا کنم. با دی‌لورنتیس صحبت کردم اما حاضر نشد موافقت کند. اشتباه ما بود که می‌توانستیم زمانی که او در برشا حضور داشت با او قرارداد امضا کنیم اما نکردیم. لاوتزی هم دیگر فوتبالیست عالی بود. در آن دوران تفاوت زیادی بین باشگاه ها وجود نداشت و هر کس می‌توانستند با امضای قرارداد با بازیکنان جدید تعادل را حفظ کند.

از موراتی درباره صحنه خشنی که رونالدو در دیدار مقابل کالیاری ساخت پرسیدند. او گفت: فکر می‌کنم صد در صد باید رونالدو اخراج می‌شد حتی اگر عمدی در کار نبود. او چنین کاری را عمدی انجام نمی‌دهد.

1101