سیدصالحی: کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند/ احتمال می‌دهم سپاهان قهرمان شود

سیدصالحی: کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند/ احتمال می‌دهم سپاهان قهرمان شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق سپاهان گفت: کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند اما کسب عنوان قهرمانی به تجربه آن‌ها برمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سید مهدی سیدصالحی درباره دیدار پیش روی سپاهان و تراکتور اظهار کرد: شرایط سپاهان در اواخر نیم فصل اول بسیار ایده‌آل شد. مسائل تاکتیکی در این تیم کاملا به جشم می‌آید و زوج سازی‌ها در خط حمله، هافبک و دفاع به خوبی کارایی دارند و این مساله نشان دهنده کار خوب نویدکیا است. عزت‌الله پورقاز در خط دفاع سپاهان را رهبری می‌کند و تیم کاملی شده‌اند. در مقابل تراکتوری‌ها با از دست دادن یکسری از بازیکنان و آمدن رسول خطیبی می‌خواهد از کورس رقابت‌ها عقب نیفتد اما مطمئنا بازی بسیار مهم است و برای سپاهان هم شش امتیازی است.
او اضافه کرد: سپاهانی‌ها می‌توانند با برد مقابل تراکتور یک مدعی را کنار بزنند و راحت تر لیگ را ادامه دهد. بازی سپاهان و تراکتور جنگ هافبک‌هاست. حاج صفی هم به سپاهان پیوسته است و می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. احسان حاج صفی یک بازیکن باتجربه است که از آکادمی سپاهان به فوتبال ایران معرفی شده است و دوباره به خانه‌اش برگشته است و مطمئنا می‌تواند کارایی خوبی برای تیمش داشته باشد.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند، گفت: این دو تیم می‌توانند قهرمان شوند اما کسب این عنوان به تجربه آن‌ها برمی‌گردد. به نظر من سپاهان بسیار تیم خوبی است و بازیکنان کاملی دارد و در هر پست دو بازیکن خوب دارد. هر تیمی که بتواند کمترین اشتباه را داشته باشد و بیشترین استفاده را از بازی‌ها ببرد قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر را به‌دست می‌آورد.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان به قهرمانی نزدیک تر است، گفت: امسال سالی است که تا آخرین روزهای لیگ قهرمان مشخص نمی‌شود اما من احتمال می‌دهم سپاهان در لیگ امسال قهرمانی را از آن خود کند.

6641