ایموبیله پس از دریافت کفش طلا: هدفم؟ یک کفش طلای دیگر!

ایموبیله پس از دریافت کفش طلا: هدفم؟ یک کفش طلای دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی – ایموبیله اعلام کرده هدفش کسب یک کفش طلای دیگر است.

به گزارش فوتبالی، چیرو ایموبیله گفت و گوی بلندبالایی با مارکا انجام داده که بخش‌هایی از آن به شرح زیر است.

*سومین ایتالیایی هستم که کفش طلای فوتبال اروپار ا پس از تونی و توتی می‌گیرم. هر دو نفر آن‌ها بازیکنانی فوق العاده بودند. افتخار می‌کنم که جا پای بزرگان گذاشتم و نامم کنار بزرگانی که این جایزه را گرفته‌اند قرار گرفته.

*آیا این جایزه پاسخی به انتقادات علیه من در دوران بازی‌ام است؟ شاید می توان این جایزه را انتقام من دانست. البته نه از شخص خاصی. در فوتبال هر کس لحظه خاص خودش را دارد و فصل گذشته متعلق به من بود.

*در دوران قرنطینه بیشتر در خانه با همسر و فرزندانم می‌رقصیدیم و آشپزی و باغبانی می‌کردیم.

*حضورم در یوونتوس در جوانی؟ جا به جایی سختی بود. جوان بودم و رویایی رسیدن به سری آ داشتم. در این دوران باید فداکاری کرد و عشقی فراوان به فوتبال داشت. سخت کار کردم تا کفش طلا بگیرم.

*مادرم به تورین آمد تا من را برگرداند. روز تولدم. به من گفت برگرد به خانه. در تورین چه کاری داری؟ خوشبختانه برای اولین بار به حرف مادرم گوش نکردم. خانواده‌ من مذهبی هستند و ماه گذشته شخصا کنار مالک باشگاه با پاپ دیدار کردم.

*۸ باشگاه داشته‌ام اما در رم خوشحالم. کنار اینزاگی در لاتزیو پروژه خوبی را پیش می‌بریم. در این تیم جانشین کلوزه شده‌ام. مثل زمانی که در دورتموند جانشین لوا شدم. چیزهای زیادی در آلمان و اسپانیا (سویا) یاد گرفتم.

*کلوپ روحیه جنگندگی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند شما را برای بدست آوردن هر توپی تهییج کند. مدت کمی با توخل کار کردم. او به جزییات توجه زیادی دارد. زدنیک زمان هم به طرز خستگی ناپذیری اصرار به حمله دارد.

*یکی از سخت ترین لحظاتم از دست دان جام جهانی روسیه بود درس‌های زیادی گرفتم که این اتفاق تکرار نشود. با مانچینی از سال ۲۰۱۸ کار فوق العاده ای انجام داده‌ایم. برای قهرمانی در یورو خوش بینیم.

*برای تیم ملی ۱۰ گل در ۴۲ بازی زده‌ام که کمتر از آمار باشگاهی‌ام است. باید روی آن کار کنم. هدف جدید من؟ یک کفش طلای دیگر ببرم!

1101