بازیکنی که به بارسلونا نرفت تا راهی لیگ بلغارستان شود

بازیکنی که به بارسلونا نرفت تا راهی لیگ بلغارستان شود

پایگاه خبری فوتبالی - زه گومز در سن 21 سالگی یکی از آینده دارترین استعدادهای فوتبال پرتغال است که تصمیم گرفته است که به کارش در تیم چرنو موره در لیگ بلغارستان ادامه بدهد. مهاجم پرتغالی زمانی مورد توجه بارسلونا بود اما بنفیکا در آن زمان اجازه خروجش را نداد و حالا تصمیم گرفته که به کارش در فوتبال بلغارستان ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، زه روبرتو در سال 2016 زمانی که عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن یوروی زیر 17 سال را کسب کرد، نامش را سر زبان ها انداخت. این بازیکن ملقب به "زه گل" با درخشش در رده های پایه تیم ملی پرتغال و بنفیکا نامی برای خودش دست و پا کرد و به نظر می رسید که به زودی به یکی از ستارگان فوتبال پرتغال تبدیل می شود. وی می گوید:" با بزرگسالان بنفیکا تمرین می کردم و حتی پیشنهادی از بارسلونا دریافت کردم اما بنفیکا آن را رد کرد و به من قول دادند که به تیم بزرگسالان می رسم. منتظر فرصتم می مانم اما فقط پنج دقیقه بازی کردم و فرصتی که می خواستم نصیبم نشد. بازی در آکادمی بنفیکا چیزی نبود که می خواستم. نمی خواستم در لیسبون بمانم."

زه گومز از شرایطش در پرتغال خسته شد و در فوریه تصمیم گرفت که راهی لیگ بلغارستان شود. خودش می گوید:" وقتی فرصت حضور در وارنا نصیبم شد، تصمیم گرفتم که این چالش جدید را بپذیرم. همه چیز خیلی سریع و در عرض دو، سه روز رخ داد. مربی نظرش را به من گفت. تفکراتش را دوست داشتم.سبک بازی چرنو شبیه بنفیکا است و پاسهای زیادی می دهند."

4125