گاسپرینی: آتالانتا استایل بازی خود را مقابل رئال مادرید تغییر نخواهد داد

گاسپرینی: آتالانتا استایل بازی خود را مقابل رئال مادرید تغییر نخواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی - جیان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا تاکید کرد که علیرغم باخت در دیدار رفت مقابل رئال مادرید، آن‌ها به هیچ وجه روش و متد خود را عوض نمی‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب (سه شنبه) از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و آتالانتا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو به مصاف هم خواهند رفت. لوس بلانکوس در دیدار رفت با تک گل مندی به پیروزی رسید. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، گاسپرینی مربی باسابقه آتالانتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "رئال مادرید، مدعی اصلی صعود به مرحله بعد بود و حالا آن‌ها شرایط بهتری نیز دارند. ما هنوز می‌توانیم کارهایی انجام دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم، فقط کافی است تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم. خواهیم دید که بازی  که بازی چگونه پیش خواهد رفت، اما در هر صورت ما با همان سبک و روش خود بازی می‌کنیم. از انعطاف تاکتیکی زیدان آگاهیم و می‌دانیم که آن‌ها آماده رویارویی با هر سیستمی هستند، با این وجود تاکتیک ما همانند همیشه خواهد بود. از این‌که نتوانستیم در دیدار رفت به نتیجه دلخواه برسیم، متاسفیم. باید کمی تدافعی‌تر بازی می‌کردیم، اما نمی‌توانیم دیگر به آن فکر کنیم، چون مربوط به گذشته است. حالا شرایط کمی سخت تر می‌باشد، ولی ما انگیزه بالایی داریم. بی صبرانه منتظر مقابله با بهترین تیم‌ها هستیم تا متوجه شویم که در چه سطحی قرار داریم."

او در ادامه نیز افزود: "می‌توانستیم در دیدار رفت یک اتوبوس در مقابل دروازه خودمان پارک کنیم و فقط به دنبال تک موقعیت باشیم، اما ما اینگونه نیستیم. بازی با رئال مادرید سخت است. آن‌ها خیلی کم اشتباه می‌کنند و سطح بالایی دارند."

4416