بررسی رد پای مسی در قضیه سرقت از منزل دی ماریا

بررسی رد پای مسی در قضیه سرقت از منزل دی ماریا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته با خبر سرقت از منزل دو بازیکن پاری سن ژرمن یعنی آنخل دی ماریا و مارکینیوش، فوتبال فرانسه در شوک فرو رفت. احتمالات و فرضیات زیادی درباره این قضیه در نظر گرفته شده است. برخی معتقدند که این صرفا یک سرقت ساده بوده و دزدان فقط به دنبال پول بوده‌اند اما برخی دیگر هم معتقدند اهدافی از جنس فوتبال پشت این قضیه بوده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از فرضیاتی که توسط برخی از رسانه‌ها مطرح شده این قضیه است که این سرقت به این علت انجام شده تا شهر پاریس را برای بازیکنان پاری سن ژرمن نا امن نشان دهد و در واقع با انجام سرقت از منزل دی ماریا که دوست صمیمی مسی و هم‌تیمی او در تیم ملی آرژانتین هم هست، سعی شده تا پاریس را برای بازیکن آرژانتینی نا امن جلوه کند تا لیونل مسی در تصمیم احتمالی برای رفتن به پاریسن ژرمن در فصل آینده دچار تردید شده و از این کار به طور کلی منصرف شود.

این احتمال از این جهت مطرح شده که لیونل مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت و پی اس جی یکی از مقاصد احتمالی بود اما در نهایت مسی در بارسلونا ماند ولی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و ممکن است در تابستان آینده از بارسلونا برود.

1470