عکس؛ حضور نیمار با تیپی خاص در ورزشگاه در شب سرقت

عکس؛ حضور نیمار با تیپی خاص در ورزشگاه در شب سرقت

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته شب بسیار عجیب و غریبی برای باشگاه پاری سن ژرمن بود چرا که از منزل دو تا از بازیکنان این تیم، سرقت صورت پذیرفت و پاریسن ژرمن بازی خود مقابل نانت را باخت.

به گزارش فوتبالی، نیمار که به علت مصدومیت در ترکیب تیمش حضور نداشت، با کاپشنی حجیم به ورزشگاه آمده بود تا شاهد بازی باشد. نیمار همواره مورد توجه رسانه ها قرار دارد چرا که رفتار های عجیب و غریبی دارد که به دست رسانه ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی سوژه می‌دهد. او این بار با پیچیدن کاپشن به ورزشگاه آمده بود تا بازی تیمش مقابل نانت را مشاهده کند و به نظر می‌رسد که هوای شهر پاریس در این شب بسیار سرد بوده است که نیمار با پوشیدن کاپشن به ورزشگاه آمده است. البته پی اس جی بازی را باخت و شب بسیار تلخی برای این تیم با توجه به سرقت از منازل مارکینیوش و آنخل دی ماریا رقم خورد.

پاری سن ژرمن برخلاف فصول گذشته، در این فصل صدرنشین جدول لیگ فرانسه نیست و باید دید که می‌تواند به مقام قهرمانی در لیگ برسد یا آن را به رقبای خود واگذار خواهد کرد. پاریسی ها در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی مقابل بارسلونا داشتند و خود را در قواره یک مدعی برای سی ال نشان دادند.

1470