قاسمی‌نژاد در گفت و گو با فوتبالی: انتقال من به استقلال در گروی صدور رضایتنامه توسط حمیداوی است

قاسمی‌نژاد در گفت و گو با فوتبالی: انتقال من به استقلال در گروی صدور رضایتنامه توسط حمیداوی است

پایگاه خبری فوتبالی- امین قاسمی‌نژاد بازیکن فعلی شهرخودرو پس از خروج از باشگاه استقلال، با خبرنگاران صحبت نکرد و مدیر برنامه‌های او درباره حضور او در باشگاه، به صورت کوتاهی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پایگاه خبری فوتبالی با امین قاسمی‌نژاد تماس گرفت و او درباره حضورش در باشگاه استقلال توضیح داد.

قاسمی‌نژاد درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: به همراه مدیر برنامه و یکی از دوستان نزدیکم به باشگاه استقلال رفتم و با برخورد خوب مدیران این تیم مواجه شدم. به دلیل آنکه هنوز بازیکن شهرخودرو هستم، مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نداشتم اما همانطور که می‌دانید صحبتهای اولیه انجام شده و از حدود دو هفته پیش من تیم جدیدم را انتخاب کردم و با توجه به پیشنهادهایی که داشتم، استقلال را با علاقه انتخاب کردم.

قاسمی‌نژاد درباره اینکه چرا نتوانست با استقلال قرارداد ببندد گفت: همانطور که در خبرها شنیدید، باشگاه شهرخودرو هنوز واگذار نشده و به همین دلیل، انتقال امضا صورت نگرفته و آنطور که شنیده‌ام، آقای حمیداوی امروز به فدراسیون فوتبال رفته و گفته که تیم هنوز تحت مالکیت ایشان است و اعضای هیات مدیره این تیم و همچنین کادر فنی خواهان حفظ بنده و فرشاد فرجی هستند.

این بازیکن ادامه داد: این اتفاق به دلیل مشخص نبودن تکلیف واگذاری و طرف قرارداد بودن من و فرشاد با باشگاه شهرخودرو است اما اگر انتقال قطعی انجام و تکلیف امضاها روشن شود، مطمئنا هم من هم فرشاد، بدون مشکلی می‌توانیم به استقلال و پرسپولیس ملحق شویم. این دو انتقال در صورت صدور رضایتنامه از سوی آقای حمیداوی میسر می‌شود و ایشان بایستی طی رضایتنامه رسمی با جدایی ما موافقت کنند.

مهاجم مورد نظر استقلال در پایان صحبتهایش درباره قطعی بودن انتقالش به این تیم گفت: همانطور که گفتم انتقال من به استقلال قطعی است و تیمم را انتخاب کردم منتهی همانطور که گفتم باید منتظر صدور رضایتنامه از سوی آقای حمیداوی باشیم.

1111