احتمال محرومیت مدافع میلان؛ علت: توهین به داور در استوری!

احتمال محرومیت مدافع میلان؛ علت: توهین به داور در استوری!

پایگاه خبری فوتبالی – تئو هرناندز به دلیل انتشار یک استوری علیه داور بازی میلان مقابل ناپولی در آستانه محرومیت قرار گفته است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار میلان و ناپولی در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست میلانی‌ها توام شد. پس از پایان بازی تئو هرناندز در یک استوری در حساب خود در اینستاگرام تصویر فابریتزیو پاسکوا، داور بازی را به همراه چند اموجی توهین آمیز منتشر کرد. این استوری چند لحظه بعد پاک شد اما کوریره دلو اسپورت نوشته  اگر وجود این استوری توسط مراجع تایید شود او در آستانه محرومیت قرار خواهد گرفت.

تئو هرناندز همچنین به دلیل رفتارش در نیمه دوم هم ممکن است با محرومیت رو به رو شود. او در یک صحنه برخورد با بازیکن ناپولی ادعای پنالتی داشت اما داور چنین تصمیمی نگرفت و حتی با بررسی توسط VAR هم از تصمیم خود برنگشت. به همین دلیل هم هرناندز به شدت عصبی شد و در ادامه تکلی بسیار شدید روی اوسیمهن انجام داد که نیمکت ناپولی اعتقاد داشت داور باید به تئو کارت قرمز دهند. آنته ربیچ در نهایت اخراج شد اما حاشیه‌ها تا رختکن ادامه یافت و حتی کوریره نوشته دوناروما خطاب به نیمکت ناپولی گفته شما یک باند هستید!

در نهایت باید دید کمیته انضباطی سری آ درباره حاشیه‌های این بازی چه تصمیمی خواهد گرفت.

1101