عباسیان:‌ سبک فوتبال من به سلیقه تارتار نمی‌خورد/ دوست داشتم با منصوریان کار کنم

عباسیان:‌ سبک فوتبال من به سلیقه تارتار نمی‌خورد/ دوست داشتم با منصوریان کار کنم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پیشین تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، در تیم جدیدش، آلومینیوم اراک پاسخ اعتماد علیرضا منصوریان را بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، معین عباسیان درباره دلایل جدایی‌اش از پیکان گفت: من اوایل فصل شرایط خوبی داشتم و با تصمیم عبدالله ویسی به این تیم آمدم، ولی اتفاقاتی رخ داد که ایشان جدا شد و مهدی تارتار هدایت پیکان را بر عهده گرفت. در ادامه به من کم بازی رسید هر چند که در یک مقطع هم مصدوم شده بودم. در مجموع من حرفه‌ای رفتار کردم و بدون حاشیه و حرف و حدیث از پیکان جدا شدم.

وی در ادامه افزود: یک بازیکن همیشه باید حرفه‌ای فکر کند. فوتبال سلیقه‌ای است و سبک بازی من هم به سلیقه تارتار نمی‌خورد، به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم. من دوست نداشتم اذیت شوم یا روی نیمکت بنشینم. چند پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم آلومینیوم اراک را انتخاب کنم.

هافبک جدید آلومینیوم در خاتمه خاطرنشان کرد: من در سال 92 در تیم نیروهای مسلح با علیرضا منصوریان کار کرده بودم و در این چند سال هم دوست داشتم با این مربی کار کنم که قسمت نشد. حالا این فرصت به من رسیده است و امیدوارم بازیکن مفیدی برای آلومینیوم باشم و جواب اعتماد منصوریان را بدهم.

7474