وینیسیوس: کریم بنزما از بازی کنار من لذت می‌برد

وینیسیوس: کریم بنزما از بازی کنار من لذت می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی – وینیسیوس در جدیدترین گفت و گوی خود درباره مصدومیت سختش در دیدار مقابل آژاکس و بازی کنار بنزما صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در گفت و گو با ال‌ پایس گفته: زمانی که در دیدار برگشت مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان دچار مصدومیت شده بودم و حضورم در کوپا آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود درمانده شده بودم که شاید نتوانم بازی کنم و نتوانم به تیم کمک کنم. کارهای زیادی برای آن بازی انجام داده بودم اما پس از ۴۰ دقیقه زمین را ترک کردم. می‌دانستم که لحظه مهمی برای باشگاه است. همه چیز خوب پیش می‌رفت و همه به من پاس می‌دادند تا بتوانم کاری کنم اما شرایط سخت شد. پیش خودم گفتم نمی‌توانم بازی را ترک کنم. می‌خوام بمانم. می‌خواهم بمانم. ناگهان یک توپ به سمتم آمد و ۵۰ متر دویدم و آن دویدن اوضاع را خراب کرد اما می‌خواستم تلاش کنم.

مهاجم تیم رئال مادرید در ادامه افزود: ۶ یا ۷ ماه طول کشید تا مصدومیتم کاملا بازیابی شود. تا ۲ یا ۳ ماه بعد اصلا نتوانستم تمرین کنم. به مدت ۶ ماه به خودم شک کردم. به خودم ضربه زده بودم بدون اینکه کاری کنم. کفشم را می‌پوشیدم و پایم درد می‌گرفت.

وینیسیوس درباره بنزما گفته: بازی کنار او آسان است. از زمانی که در برزیل بازی می‌:ردم هوادار او بودم. او بهترین مهاجم در حال حاضر است. بازی کنار او برای من خوب است. کریم همیشه به من می‌گوید که چه کاری انجام دهم و بازی کنار من را دوست دارد. همیشه به حرف‌های او گوش می‌دهم و می‌دانم که او این کار را انجام می‌دهد تا من رشد کنم.

1101