کریمیان: چهار بازیکن جدید می گیریم

کریمیان: چهار بازیکن جدید می گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست صدرنشین لیگ یک معتقد است با تغییرات در کادرفنی، انرژی تازه‌ای هم به مجموعه تیم اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از پیروزی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در آغاز راه نیم‌فصل دوم لیگ یک مقابل شهرداری آستارا، مهدی کریمیان مربی این تیم درباره شرایط شاهین گفت: جا دارد در ابتدای صحبت‌هایم از زحمات آقای کمالوند و همچنین آقایان محبی و عبادی تشکر داشته باشم که در مدت زمان حضور خود در تیم و به خصوص در شرایط سخت ابتدای فصل تلاش زیادی برای مهیا کردن تیمی منسجم داشتند و تا حدود زیادی هم با توجه به شرایط، تیم خوبی بسته شد. به‌ هر حال بخاطر شرایطی که به وجود آمد این عزیزان از تیم جدا شدند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.

او با اشاره به تغییرات انجام شده ادامه داد: با توجه تغییر سرمربی تیم در همین مدت کوتاه شرایط خوبی از لحاظ فنی و روحی و روانی در تیم ایجاد شده و با صحبت‌هایی که آقای مهابادی از روز اول حضورشان در تیم داشتند، روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف برای رسیدن به موفقیت به بازیکنان تیم تزریق شده است.

کریمیان درباره پیروزی مقابل شهرداری آستارا گفت: بازی سختی با صدرنشین رقابت‌ها داشتیم، شهرداری آستارا یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک محسوب می‌شود که جایگاه آن‌ها در جدول نیز نشانه توانمندی و شایستگی این تیم با انگیزه است ولی به‌ هر حال کادر فنی تیم آنالیز دقیقی از این تیم داشت و می‌دانستیم که شهرداری آستارا در ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین خطرناک هستند و برای مقابله با آنها برنامه داشتیم که با عملکرد خوب بازیکنان موفق شدیم این تیم را کنترل و از ضد حملات نیز استفاده کافی ببریم و با کسب این پیروزی یک عیدی شیرین به هواداران هدیه کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به سوالی درباره فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: 2 بازیکن جدید ( امیر حسین موسی زاده و شاهین مجیدی) را در بازی با شهرداری آستارا استفاده کردیم که مثل همه بازیکنان تیم عملکرد خوبی از خود ارائه دادند و با درخواست سرمربی تیم، مسئولان باشگاه با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستند تا 4 یا 5 بازیکن دیگر نیز به تیم ملحق شوند.

وی درباره برنامه تیم شاهین برای تعطیلات پیش‌رو توضیح داد: پس از بازگشت از آستارا تمرینات تیم تا 28 اسفند در تهران ادامه خواهد داشت و احتمالا برگزاری یک بازی تدارکاتی نیز در دستور کار داریم و سپس تا 3 فروردین به بازیکنان استراحت داده می‌‍شود و پس از آن اردویی 10 الی 12 روزه در شیراز خواهیم داشت و با پایان اردو به بوشهر بازخواهیم گشت تا روز 18 فروردین در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف مس کرمان برویم.

7474