سولشر: دوست داریم کار را برای خودمان سخت کنیم

سولشر: دوست داریم کار را برای خودمان سخت کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی منچستریونایتد پس از برد ۱-۰ مقابل وستهام گفته باید قبل از پایان بازی کار را تمام می‌کردند اما کار را برای خودشان سخت کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سولشر در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: همانطور که انتظار می‌رفت همیشه اوضاع سخت می‌شود. می‌توانستیم تا انتهای بازی راحت‌تر رفتار کنیم زیرا چند فرصت گلزنی داشتیم و باید کار را تمام می‌کردیم. دوست داریم کار را برای خودمان سخت کنیم. در ۱۵ دقیقه اول هر زمان حمله می‌کردیم توپ را به حریف می‌دادیم. شما نباید جلوی تیمی مانند وستهم که در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می‌شود احمقانه رفتار کنید و باید سازماندهی خوبی داشته باشید.

سرمربی منچستر در ادامه گفت: فرصت‌های بسیار خطرناکی ایجاد کردیم اما در پاس‌های آخر و ضربات آخر به اندازه کافی خوب نبودیم. می‌توانستیم به راحتی ۲ یا ۳ گل به ثمر برسانیم اما ممکن بود در نهایت با خطراتی که آن‌‌ها ایجاد می‌کردند گل دریافت کنیم. می‌دانیم که وستهم می‌خواهد در جمع ۴ تیم اول حضور داشته باشد و به همین دلیل نتیجه خوبی کسب کردیم و باز هم گلی نخوردیم. تجربه و اعتماد به نفس به سمت ما خواهند آمد. هفته بزرگ و مهمی (بازی‌های لیگ اروپا و جام حذفی) در پیش داریم. به همین دلیل باید چشم به آن‌ها داشته باشیم امیدوارم چند بازیکن‌مان برگردند و نمایش‌های خوبی داشته باشیم.

1101