عاشوری: از شوک باخت به پرسپولیس خارج شده‌ایم

عاشوری: از شوک باخت به پرسپولیس خارج شده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل گهر می گوید این تیم با تمام قوا در جام حذفی شرکت می کند و به دنبال بهترین نتیجه ممکن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علی‌اصغر عاشوری بازیکن باتجربه تیم گل‌گهر در دربی کرمان در جام حذفی موفق شد گل با ارزشی را برای تیمش به ثمر برساند تا در نهایت شاگردان امیر قلعه‌نویی از سد تیم مس کرمان در جام حذفی بگذرند و به مرحله بعد صعود کنند. در رابطه با گلزنی عاشوری و بازی‌شان مقابل مس کرمان در جام حذفی گپ‌وگفتی با او داشتیم، که در ادامه می خوانید.

در خصوص پیروزی‌تان در جام حذفی در دربی کرمان چه صحبتی داری؟

بازی خیلی خوبی بود. جام حذفی قاعده مخصوص خودش را دارد و جام شگفتی‌ها و به تعبیری جام بی‌رحمی است که ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه از جام کنار بروید به همین دلیل ما با تمام قوا به مصاف مس کرمان رفتیم. تیم مس هم انگیزه زیادی داشت و با وجود حضور بازیکنان جوانش با تمام قوا مقابل ما بازی کرد. در ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادیم و موقعیت‌های خوب دیگری هم خلق کردیم اما گلی در دقایق پایانی دریافت کردیم و در نهایت کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و این موضوع فشار بسیار زیادی را به تیم ما وارد ساخت.

چه موضوعی فشار زیادی به تیم‌تان وارد کرد؟

داوری خوب نبود و فکر می‌کنم همه دیدند داور یک گل درست ما را بعد از اینکه گل اول را زدیم به اشتباه محاسبه نکرد؛ در حالی که اگر آن گل را که واقعاً درست هم بود محاسبه می‌کرد ما با دو گل پیش می‌افتادیم و مس نمی‌توانست دو گل را جبران کند، اما باز هم خدا را شکر که با نتیجه دو بر یک در بازی پیروز شدیم و با شایستگی و ارائه یک نمایش حساب‌شده به دور بعدی صعود کردیم تا امیدهای‌مان را زنده نگه داریم.

در جام حذفی به قهرمانی امیدوارید یا اینکه اولویت‌تان موفقیت در لیگ است؟

ما روی جام حذفی هم حساب کرده‌ایم و با تمام قوا در این جام حاضر خواهیم شد و هیچ بازی و فرصتی را به‌راحتی از دست نخواهیم داد. بازی به بازی پیش می‌رویم و به موفقیت در جام حذفی بسیار امیدواریم، همانطور که در لیگ هم قصد داریم تا آنجا که می‌توانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم و بهترین رده ممکن را به دست بیاوریم.

تیم‌تان در ابتدای فصل خودش را به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی سهمیه مطرح ساخت اما در ادامه به شکلی ظاهر شدید که هیچ نام و نشانی از آن تیم موفق ابتدای فصل نداشت؟!

تیم ما در بعضی بازی‌ها واقعاً با بدشانسی محض مواجه گردید، از سوی دیگر ما باید این واقعیت را هم در نظر بگیریم که تیم ما به اندازه تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد و پرسپولیس هزینه نکرده و به اندازه آنها مهره ندارد اما با این وجود حتماً در سال دوم حضورمان در لیگ برتر سعی خواهیم کرد موفق شویم و ثبات خوبی در لیگ داشته باشیم.

تیم‌تان مقابل پرسپولیس پنج گل دریافت کرد که به نظر شوک روحی و ضربه بدی به تیم‌تان وارد ساخت؟

بله؛ نکته‌ای که گفتید کاملاً درست است و خوردن پنج گل به تیم ما ضربه زد، اما با بازی خوبی که مقابل سپاهان انجام دادیم و بردی که در جام حذفی کسب کردیم فکر می‌کنم تیم ما دوباره بلند شده و حتماً باز هم بهتر و بهتر ظاهر خواهیم شد. در واقع تیم ما از آن شوک باخت سنگین کاملاً خارج شده و حتماً با دو بازی که در لیگ و جام حذفی انجام دادیم این نکته را به‌خوبی ثابت کردیم.

بعد از گلی که به مس کرمان زدی به شکل زیبایی سجده کردی؛ در خصوص این حرکت بیشتر توضیح می‌دهی؟

من فکر می‌کنم بهترین زیبایی بعد از گل، سجده شکر و تشکر از خدای خود است که کمک کرد من گل بزنم؛ به همین دلیل بعد از گلم به مس سجده شکر به‌جا آوردم، البته ما گل‌های‌مان را در بازی مقابل مس کرمان به دو بازیکن خوب‌مان تقدیم کردیم؛ عرفان افراز و محسن کریمی دو بازیکنی که رباط پاره کردند.

7474