مجیدی: آلومینیوم روزهای خوبی با منصوریان خواهد داشت

مجیدی: آلومینیوم روزهای خوبی با منصوریان خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، این تیم با علیرضا منصوریان روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میثم مجیدی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار در جام حذفی گفت: ما بعد از شکست سنگین برابر سپاهان از لحاظ روحی اُفت کرده بودیم، هر چند که اعتقاد دارم آن شکست فقط یک اتفاق بود و دیگر تکرار نخواهد شد. ترکش‌های آن باخت در بازی با هوادار هم تا حدودی خودش را نشان داد، چون کمی استرس داشتیم، ولی در نهایت بازی را بردیم. هوادار هم تیم خوبی است و در این بازی خیلی باانگیزه عمل کرد. در نهایت هم بازی به پنالتی کشید، ولی خدا را شکر که تیم ما برنده از زمین مسابقه بیرون آمد تا این برد شرایط روحی بازیکنان آلومینیوم را بهتر کند.

وی درباره انتخاب علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک تصریح کرد: باید از زحمات رسول خطیبی تشکر کنم. به هر حال اتفاقاتی رخ داد که ایشان از تیم ما جدا شد. منصوریان هم مربی کاربلدی است و تلاش می‌کند تا تیم ما بهترین شرایط ممکن را داشته باشد. مطمئناً آلومینیوم با این مربی روزهای خوبی خواهد داشت، ولی مسئله مهم این است که هواداران هم از تیم حمایت کنند، چون در این شرایط حساس به حمایت آنها نیاز مبرمی داریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان نیز اظهار داشت: الان دیگر در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است. مس هم مثل ما امسال لیگ برتری شده و نتایج خوبی تا الان گرفته است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم که در آخرین بازی سال 99 یک نتیجه خوب بگیریم.

7474