آرتتا و تنبیه اوبامیانگ به دلایل انضباطی؛ تاخیر به دلیل ماندن در ترافیک؟

آرتتا و تنبیه اوبامیانگ به دلایل انضباطی؛ تاخیر به دلیل ماندن در ترافیک؟

پایگاه خبری فوتبالی – روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی بازی مهم آرسنال و تاتنهام که به دربی شمال لندن مشهور است برگزار شد. در این دیدار میکل آرتتا به اوبامیانگ بازی نداد که دلیل اصلی آن بی‌انضباطی قید شده.

به گزارش فوتبالی، آرتتا پس از بازی به خبرنگاران گفت: قرار بود اوبامیانگ از ابتدا بازی کند اما یک مسئله انضباطی بوجود آمد. روی اسم او خط کشیدیم و کارمان را انجام دادیم. این مسئله را درون خودمان حفظ می‌کنیم.

پس از پایان بازی چند خبرنگار اعلام کردند اوبامیانگ در زمان مقرر در اردوی تیم آرسنال حضور پیدا نکرده و به همین دلیل آرتتا تصمیم گرفته او را تنبیه کند. همچنین چند سایت نوشته‌اند اوبا بارها با تاخیر به اردو اضافه شده و این بار دیگر کاسه صبر آرتتا لبریز شده است. در فیلم‌هایی که از بازی منتشر شده اوبامیانگ با حالتی غمگین روی سکوها دیده شد که نشان از ناراحتی او می‌داد.

نکته بامزه اینجاست که در شبکه‌های اجتماعی تصویری از خودروی اوبامیانگ در خیابان‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد واقعا او روز گذشته در ترافیک مانده و به همین دلیل دیر به اردوی تیم اضافه شده است.

گفتنی است دیدار روز گذشته با گل‌های اودگارد و لاکازت برای توپچی‌ها و سوپرگل لاملا برای تاتنهام با نتیجه ۲-۱ به سود آرسنال پایان یافت.

1101