علوی: پنجره بسته کار فولاد را سخت کرده است

علوی: پنجره بسته کار فولاد را سخت کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه فوتبال ایران با سابقه‌ای درخشان در آسیا قدرتی در AFC ندارد، ابراز تأسف کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سیدمحمد علوی درباره شرایط فولاد برای حضور در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر العین امارات گفت: تمرینات ما طبق برنامه منظمی که کادر فنی در نظر گرفته است هر روز برگزار می‌شود، ولی در حال حاضر بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم بازی با العین قرار است کجا برگزار شود. ما در آسیا سابقه درخشانی داریم، ولی قدرتی در AFC نداریم و این تأسف‌آور است.

وی در ادامه افزود: همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس نایب قهرمان آسیا در هند به میدان برود و این اصلاً برای فوتبال ما خوب نیست. متأسفانه فدراسیون فوتبال ما و مسئولان فوتبال نفوذی در AFC ندارند و خیلی راحت کشورهای دیگر روی تصمیم‌گیری‌ها تأثیر می‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین تصریح کرد: در این شرایط سخت پنجره نقل‌وانتقالات فولاد هم بسته است و نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. فقط امیدوارم پنجره فولاد باز شود تا با شرایط بهتری در آسیا حضور پیدا کنیم. ما از مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که در این شرایط به فکر فولاد باشند، چون ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باید به باشگاه فولاد یک نگاه ملی شود. 

علوی راجع به اینکه آیا شناخت کاملی از العین دارند، اظهار داشت: کادر فنی تیم ما به صورت دقیق العین را زیر ذره‌بین قرار داده است و در جریان آخرین وضعیت این تیم، جذب بازیکنان جدید و... قرار دارد. فقط امیدواریم تکلیف محل بازی ما با العین هر چه سریع‌تر به صورت قطعی مشخص شود.

7474