تساوی بعثت کرمانشاه مقابل نیروی زمینی و سقوط به رده پنجم جدول

تساوی بعثت کرمانشاه مقابل نیروی زمینی و سقوط به رده پنجم جدول

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت و نیروی زمینی تهران عصر امروز (دوشنبه) در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تلاش دو تیم نتیجه ای جز تساوی به همراه نداشت تا امتیازات بین آن ها تقسیم شود.
در نیمه اول مسابقه این تیم بعثت بود که حملات زیادی را روی دروازه نیروی زمینی ترتیب داد به گونه ای بازیکنان این تیم سه بار با دروازه بان حریف تک به تک شدند اما با بی دقتی مهاجمانش از رسیدن به گل بازماند.
شاگردان بهنام سراج در تیم بعثت نه تنها در این نیمه موفق به گلزنی نشدند بلکه در دقیقه 43 دروازه خود را توسط سهیل هزار جریبی بازیکن حریف باز شده دیدند تا در نهایت نیمه اول با برتری نیروی زمینی به اتمام برسد.
اما در آغاز نیمه دوم سرمربی بعثت دست به تعویض های هجومی زد و در مقابل فرشاد فلاحت زاده تیمش را با تعویض های تدافعی در لاک دفاعی فرو برد که نتیجه حملات بی وقفه بعثت در نیمه دوم کسب یک ضربه پنالتی در سومین دقیقه وقت های تلف شده بود.
امیر نصرالله زاده چه در بار اول و چه در بار دوم که داور دستور به تکرار ضربه پنالتی را داد توانست به زیبایی دروازه نیروی زمینی را باز کند تا تیمی که شایسته پیروزی برابر صدرنشین گروه بود در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت و رکورد بی شکستی خود را حفظ کند.
با این نتیجه تیم های نیروی زمینی تهران با 16 و بعثت کرمانشاه با 13 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند و تیم بعثت با وجود شایستگی های خود به دلیل نتیجه سایر رقبا دو پله نسبت به هفته گذشته در جدول سقوط کند.
مهدی خانپور، حافظ عظیمی، مهدی صناعی و حمیدرضا همیراد تیم داوری این مسابقه را تشکیل می دادند.
تیم بعثت در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم روز اول آذر ماه و در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف یاران غدیر هشتگرد تیم انتهای جدولی گروه می رود که تاکنون از هفت مسابقه خود تنها یک امتیاز کسب کرده است.
7458/8066

انتهای پیام /*