تبریک پله به رونالدو: افسوس که نمی‌توانم به تو آغوش هدیه دهم!

تبریک پله به رونالدو: افسوس که نمی‌توانم به تو آغوش هدیه دهم!

پایگاه خبری فوتبالی – بالاخره پله قبول کرد که کریستیانو رونالدو رکورد گلزنی او را شکسته و در جدول برترین گلزنان تاریخ بالاتر از او ایستاده. این اسطوره فوتبال برزیل به رونالدو در اینستاگرام تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی،  شب گذشته تیم یوونتوس در دیدار مقابل کالیاری ۳-۱ پیروز شد که رونالدو هر ۳ گل یوونتوس را به ثمر رساند و شمار گل‌هایش را به ۷۷۰ عدد رساند. پیش از این پله ادعا می‌کرد بیش از ۱۰۰۰ گل به ثمر رسانده و برخی می‌گفتند تعداد گل‌های رسمی بیکان هم ۷۵۹ عدد نیست و ۸۰۵ عدد است اما طبق آمار رسمی، کریستیانو حالا بالاتر از این ۲ به برترین گلزن تاریخ تبدیل شده.

در همین زمین پله در اینستاگرام خود کسب این عنوان را به رونالدو تبریک گفت. او با انتشار تصویر خود و رونالدو که در آن دوستی و محبت زیادی به چشم می‌خورد برای کریستیانو نوشته: تو را بسیار تحسین می‌کنم. عاشق دیدن بازی‌ات هستم و این مسئله را مخفی نمی‌کنم. تبریک می‌گویم که رکورد گل‌های من در بازی‌های رسمی را شکستی. تنها افسوس من این است که امروز نمی‌توانم به تو یک آغوش هدیه دهم اما این تصویر را به افتخار تو منتشر می‌کنم به عنوان نمادی از دوستی که برای سال‌ها وجود داشته است.

1101