چه چیزی از خانه دی ماریا به سرقت رفته است؟

چه چیزی از خانه دی ماریا به سرقت رفته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا شب بسیار سختی را تجربه می‌کند چرا که منزل او به طرز خشونت باری به سرقت رفته و خانواده‌اش در جریان این دزدی گروگان گرفته شده بودند. او در حالی که مشغول بازی در ترکیب پی اس جی مقابل نانت بود، با این خبر مواجه شد که خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته و خانواده‌اش در جریان این سرقت گروگان گرفته شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه این اتفاقات به گوش مائوریسیو پوچتینو رسید، مجبور شد تا آنخل دی ماریا را تعویض کند و پاریسن ژرمن این بازی را واگذار کرد. سرقت از منزل بازیکن آرژانتینی به طرز خشنی صورت پذیرفته است چرا که در جریان این سرقت، خانواده‌ی آنخل دی ماریا گروگان گرفته شده بودند اما چیزی که از منزل دی ماریا به سرقت رفته، گاوصندوق طبقه‌ی دوم منزل او بوده است. این ادعا را رسانه‌ی لو پاریسین مطرح کرده است. 

در واقع ممکن است چیز های دیگری هم از خانه‌ی این بازیکن آرژانتینی به سرقت رفته باشد اما آن چیزی که مشخص شده و رسانه فرانسوی لو پاریسین مدعی شده که از منزل آنخل دی ماریا دزدیده شده، گاوصندوق طبقه‌ی دوم خانه‌ی او بوده است.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه خواهد افتاد و در نهایت چه چیز هایی به سرقت رفته و انگیزه‌ی سارقان از این دزدی و گروگان گیری چه بوده است.

1470