عکس؛ خلاقیت در آموزش آنلاین با استفاده از سبیل علی دایی!

عکس؛ خلاقیت در آموزش آنلاین با استفاده از سبیل علی دایی!

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها در سرتاسر جهان بحث آموزش مجازی بسیار داغ است و با توجه به شرایطی که در اثر بیماری کرونا به وجود آمده، بیشتر آموزش ها به صورت مجازی اتفاق می‌افتد. اکنون یک پیج آلمانی، به مناسبت روز جهانی ریاضیات، ایده‌ای خلاقانه برای آموزش یکی از مباحث ریاضی به کار برده است.

به گزارش فوتبالی، صفحه‌ی آلمانی 11freunde با استفاده از یک طرح که در واقع یک تصویر ساختگی از چهره‌ی علی دایی است، سوالی را از کاربران خود پرسیده است تا به نوعی در روز ریاضی، این علم را پاس داشته و با مطرح کردن سوالی که از یکی از اسطوره های فوتبال از آن استفاده شده، ماهیت فوتبالی خود را هم حفظ کرده باشد.

سوال خلاقانه‌ای که با انتشار تصویر علی دایی با لباس آرمینیا بیه‌فیلد، از کاربران این پیج پرسیده شده، بدین ترتیب است:" امروز روز جهانی علم ریاضی است و با توجه فراگیر شدن دوره های تدریس آنلاین، این پرسش را طرح می‌کنیم. به این عکس از علی دایی نگاه کنید. ابعاد این تصویر 52 در 68 میلی‌متر است و سبیل علی دایی 11 در 3 میلی‌متر از تصویر را به خود اختصاص داده است. پس سبیل علی دایی چند درصد از تصویر را پوشش داده است؟"

بدین ترتیب این صفحه‌ی آلمانی با طرح چنین پرسشی سعی کرده استفاده‌ای خلاقانه از تصویر و سبیل علی دایی برای آموزش انلاین ریاضی داشته باشد.

1470