دومین بازیکن پی‌اس‌جی که از خانه‌اش سرقت شد چه کسی بود؟

دومین بازیکن پی‌اس‌جی که از خانه‌اش سرقت شد چه کسی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پاری سن ژرمن شب بسیار عجیبی را سپری می‌کند چرا که به نظر می‌رسد در این شب، همزمان از منزل دو بازیکن پاری سن ژرمن، سرقت صورت پذیرفته است و این سرقت ها هم بسیار خشن و توام با گروگان گیری بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل نانت، آنخل دیماریا باتوجه به دستوری که از بالا آمد، توسط پوچتینو تعویض شد. در واقع او بازیکن اولی بوده که منزلش مورد سرقت قرار گرفته است اما بازیکن دیگری هم از پاری سن ژرمن بوده که خانه‌اش دچار سرقت شده و اتفاق مشابهی برایش رخ داده است. در واقع نفر دومی که خانه‌اش دچار سرقت شده، مارکینیوش، مدافع برزیلی پی اس جی بوده است.

هنوز انگیزه‌ی مشخصی برای این سرقت اعلام نشده است اما با دستگیری سارقان این انگیزه ها و علت این سرقت به زودی مشخص خواهد شد.

به طور کلی تاکنون از بازیکنان زیادی از پی اس جی در شهر پاریس سرقت شده است اما این اتفاق که همزمان از دی ماریا و مارکینیوس در یک شب سرقتی خشن و همراه با گروگان گیری صورت پذیرفته، بسیار عجیب و نادر بوده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه خواهد افتاد و شرایط در شهر پاریس برای بازیکنان چگونه خواهد بود.

1470