عکس؛ واکنش بامزه مدافع سابق رئال مادرید به گل رابونای لاملا

عکس؛ واکنش بامزه مدافع سابق رئال مادرید به گل رابونای لاملا

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با نتیجه یک بر دو مغلوب آرسنال شد و در واقع در دربی شمال لندن بازنده بود. اما تک گل تاتنهامی ها به شکلی زیبا و توسط اریک لاملا به ثمر رسید. این گل روی یک ضربه‌ی رابونا و به شیوه‌ای فنی زده شد به طوری که تحسین بسیاری را برانگیخت.

به گزارش فوتبالی، اما جالب ترین واکنش به این گل، واکنش سرخیو رگیلون، مدافع کناری حال حاضر تاتنهام و سابق رئال مادرید بود که در بازی حضور داشت و از نزدیک شاهد این گل بود. او با دهانی باز، دستانش را روی سرش گرفت و از این گل بسیار متعجب شد و به نوعی بدین شکل بود که خوشحالی خود را بروز داد.

رگیلون

اما تاتنهام در نهایت بازنده‌ی این میدان بود چرا که در نیمه‌ی دوم کامبک خورده و نتوانست نتیجه را حفظ کند. گل های آرسنال توسط اودگارد و لاکازت به ثمر رسیدند. اودگاردی که او هم مانند رگیلون در رئال مادرید توپ زده است و اکنون راهی آرسنال شده.

در هر صورت باید دید که شرایط برای بازیکنی مثل سرجیو رگیلون یا مارتین اودگارد در لیگ برتر انگلیس به چه شکل پیش خواهد رفت. با توجه به عملکرد خوب مندی در رئال مادرید بعید است که او فعلا به مادرید بازگردد.

1470