نصرتی در گفت و گو با فوتبالی: بهتر است پرسپولیس فرجی را جذب کند

نصرتی در گفت و گو با فوتبالی: بهتر است پرسپولیس فرجی را جذب کند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق پرسپولیس و مربی حال حاضر پارس جم می گوید امسال سرخ ها خرید های لازم را انجام دادند و مشکلات دو فصل گذشته را ندارد.

به گزارش فوتبالی، محمد نصرتی در مورد شرایط پرسپولیس و بازگشت مهدی ترابی و عیسی آل کثیر  و خرید شهریار مغانلو و تبدیل شدن این تیم به یک تیم غیرقابل مهار به خبرنگار ما گفت:  پرسپولیس برخلاف سال‌های گذشته که با محدودیت بازیکن مواجه بود و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در زمان برانکو که نتوانستند بازیکن بگیرند و فصل گذشته پرسپولیس به خاطر محرومیت هایی که داشت خیلی آسیب دید ولی امسال با توجه به یادگیری که انجام دادند بهترین عملکرد را داشته و در پست‌هایی که نیاز داشتند بازیکن گرفتند و آن ها به نظر من در دفاع راست می توانند یک گزینه بگیرند. فرشاد فرجی می‌تواند دفاع راست خوبی باشد هرچند در پست دفاع وسط هم می‌تواند مفید واقع شود. امیدوارم بتواننند او را جذب کنند. مهدی ترابی و شهریار مغانلو بازیکنان بسیار خوبی هستند. امسال بازیکنان خوبی اضافه شدند و فکر می‌کنم همین یک رقابت خوب است و تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی نه تنها ایران بلکه در آسیا باشد باید در هر پست دو بازیکن با کیفیت داشته باشند.

او در مورد انتقال آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال ادامه داد: آرمان بچه خوب و مودبی است و همیشه کم حاشیه بوده ولی شاید به خاطر تفکری که  یحیی گل‌محمدی داشت به کارش نیامد و بازیکن هم مختار است که هر تصمیمی خواهد بگیرد و تصمیم گرفته که به استقلال برود. درست است که این بازیکن به تیم رقیب رفته اما  به هر حال فوتبالیست است و امیدوارم بتواند شرایط خوبی را برای خودش را فراهم کند. امیدوارم در بحث آسیا کمک  چون بحث آسیا یک بحث ملی است. 

وی در مورد عدم میزبانی ایران برای بازی‌های آسیایی گفت: جای بسی تاسف است که نتوانستیم از میزبانی استفاده کنیم. نمی دانیم می توانیم اعتراضی به این قضیه بکنیم و ‌شکوائیه ای تنظیم کنند. با توجه به غیرت مثال‌زدنی بازیکنان ما امیدوارم این مشکلات باعث انگیزه مضاعف در بازیکنان شود، امیدوارم با همت و غیرتی که بچه ها دارند تیم ملی به جام جهانی هم صعود کند.

نصرتی در پایان در مورد شرایط پارس جنوبی جم افزود: اوضاع دارد بهتر می‌شود و قول‌هایی که مسئولین دادند و رایزنی هایی که آقای دکتر احمدی نماینده مجلس کرد شرایط بهتر خواهد شد. بالاخره ایشان با مسئولین در تماس هستند و قول همکاری دادند و امیدوارم این همکاری اتفاق بیفتد ‌چون تیم ما که باعث شادی و خوشحالی برای مردم بوشهر و شهر جم می‌شود. قرار است اتفاقاتی قبل از عید بیفتد و ما هم بتوانیم با روحیه خوب بازی آخر قبل از سال تحویل را انجام بدهیم و با انگیزه مضاعف نیم فصل دوم را شروع کنیم.

۱۱۲۲