رونالدو به عدد 770 رسید؛ بهترین گلزن رسمی تاریخ فوتبال

رونالدو به عدد 770 رسید؛ بهترین گلزن رسمی تاریخ فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی یوونتوس و کالیاری، کریستیانو رونالدو موفق شد سه گل به ثمر رسانده و هتریک کند. او این گل ها را خیلی زود و تنها ظرف 33 دقیقه به ثمر رساند. رونالدو با این گل ها به رکورد 770 گل زده‌ی رسمی رسید و با این تعداد گل، رکورد جدیدی را در تاریخ فوتبال جا به جا کرد.

به گزارش فوتبالی، در واقع کریستیانو رونالدو با این گل‌ها رکورد پله را شکست و اکنون به تنهایی تبدیل به بازیکنی شده که بیشترین تعداد گل را در بازی های رسمی به ثمر رسانده است. در واقع رونالدو کسی است که بیشترین تعداد گل رسمی را دارد.

رونالدو پس از حذف یوونتوس مقابل پورتو، انتقادات زیادی را متحمل شده بود اما اکنون با درخشش مقابل کالیاری و رکوردشکنی ویژه‌ی خود، پاسخ انتقادات را داده است و نشان داده که در 36 سالگی همچنان یکی از بهترین بازیکنان کل دنیاست. مسی و رونالدو در ماه های اخیر رکورد های پله را شکستند و اکنون کریستیانو رونالدو به تعداد 770 گل رسمی رسید و رکورد تعداد گل های رسمی پله را که پیش‌تر شکسته بود، ارتقا داد.

باید دید که عملکرد رونالدو که اکنون 770 گل زده‌ی رسمی در کارنامه‌ی خود دارد، در ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای به چه شکل خواهد بود و چه رکورد های دیگری را می‌تواند جا به جا کند.

1470