کلوپ: با قهرمانی در لیگ قهرمانان، می‌توانیم سختی‌های این فصل را فراموش کنیم

کلوپ: با قهرمانی در لیگ قهرمانان، می‌توانیم سختی‌های این فصل را فراموش کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - یورن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است که آن‌ها با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند فصل بد خود را جبران کنند.

به گزارش فوتبالی، نتایج اخیر قرمزها در لیگ برتر انگلیس باعث شده تا آن‌ها در حال حاضر در جایگاه هشتم قرار بگیرند و دیگر امیدی برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش خود نداشته باشند. با این حال لیورپول هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارد و امیدوار است که نتیجه خوبی در آن رقابت کسب کند.

به نقل از گل، کلوپ به خبرنگاران گفت: "قهرمانی در اروپا؟ رویایی است، چرا که نه. در حال حاضر در وضعیتی قرار نداریم که به آن فکر کنیم، ولی از پیروزی برابر لایپزیش و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خرسندیم. جیمز میلنر به من گفت که از زمان حضورم این چهارمین حضور ما در یک چهارم است و این خوب است. چیزی که فکر می‌کنیم، چیزی که آرزو می‌کنیم و چیزی که در رویاهایمان است، کاملا با وضعیت الان ما مغایرت دارد. آماده شدن برای دیدار مقابل وولورهمپتون مسئله اصلی است و تنها چیزی است که ذهن مرا مشغول نگه داشته است. می‌خواهیم از نکات مثبت بازی لایپزیش استفاده کنیم."

او در ادامه افزود: " درست است که که در هشت تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داریم، اما دقت کنید که هفت تیم قدرتمند دیگر حضور خواهند داشت، با اینکه هنوز تیم‌های صعود کننده مشخص نیستند، اما کار سختی برای فتح این جام خواهیم داشت."

4416